Domů MALBA Akrylové barvy Laky a média Média a efektové přípravky (61 produktů)
Zboží bylo přidáno do košíku
Advanced Search Loading

Média a efektové přípravky pro akrylové barvy

Ačkoliv si pro začátek vystačíte u akrylových barev pouze s vodou, určitě se doporučujeme na média a laky důkladně podívat. Média slouží primárně pro úpravy barvy za účelem dosažení nižší hustoty (vhodné použít tekutější média) či menší výraznosti odstínu (vhodné použít hustější média). Efektové přípravky zase přidají do malby speciální efekty, kterých jinak není možné dosáhnout. Více v článku zde..

Řadit: 
Zobrazeno 1 - 24 z celkových 61
Na stránku 
1 3 |
Medium pro akrylové barvy – různé velikosti

Medium pro akrylové barvy – různé velikosti

Výrobce: Schmincke

Dostupnost: Skladem

Cena od: 235 Kč

Medium pro akrylové barvy od německého výrobce Schmincke. Jemné ředítko, které zvyšuje lesk a průhlednost; optimalizuje přilnavost barev. Ideální pro malování vrstev. Téměř nesnižuje kvalitu...
Medium pro akrylové barvy Rosa – 250ml

Medium pro akrylové barvy Rosa – 250ml

Výrobce: Rosa

Dostupnost: Skladem

Cena: 99 Kč

Ředící medium pro akrylové barvy na vodní bázi. Upravuje hustotu a tón odstínu méně než voda, zároveň zabraňuje žloutnutí barvy po zaschnutí. Při rovnoměrném používání také sjednotí povrch (některé...
Transparentní medium a lak pro akryl 75ml

Transparentní medium a lak pro akryl 75ml

Výrobce: Phoenix

Dostupnost: Skladem
Sleva: 16,8 %

Cena: 79 Kč

Medium pro akrylové barvy založené na nežloutnoucí akrylové pryskyřici. Zvyšuje přilnavost a odolnost akrylových barev, při přímem smísení s barvami medium ředí a zvyšuje lesk a průhlednost. Vhodné i pro...
Medium a lesklý lak pro akryl Renesans – vyberte velikost

Medium a lesklý lak pro akryl Renesans – vyberte velikost

Výrobce: Renesans

Dostupnost: Skladem

Cena od: 139 Kč

Medium pro akrylové barvy založené na bázi pryskyřice. Zvyšuje přilnavost a odolnost, při smísení s barvami ředí, tvoří matný efekt a zvyšuje průhlednost. Dostupné po 100ml a 1l.
Medium a saténový lak pro akryl Renesans – vyberte velikost

Medium a saténový lak pro akryl Renesans – vyberte velikost

Výrobce: Renesans

Dostupnost: Skladem

Cena od: 199 Kč

Medium pro akrylové barvy založené na bázi pryskyřice. Zvyšuje přilnavost a odolnost, při smísení s barvami ředí, tvoří matný efekt a zvyšuje průhlednost. Dostupné po 100ml a 1l.
Medium a matný lak pro akryl Renesans – vyberte velikost

Medium a matný lak pro akryl Renesans – vyberte velikost

Výrobce: Renesans

Dostupnost: Skladem

Cena od: 269 Kč

Medium pro akrylové barvy založené na bázi pryskyřice. Zvyšuje přilnavost a odolnost, při smísení s barvami ředí, tvoří matný efekt a zvyšuje průhlednost. Dostupné po 100ml a 1l.
Golden Glazing Liquid lesklý – různé velikosti

Golden Glazing Liquid lesklý – různé velikosti

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena od: 326 Kč

Glazurovací médium pro aplikaci s akrylovými barvami. Prodlužuje dobu schnutí, takže se s barvou dá výrazně déle pracovat. Je vhodné jak pro uměleckou aplikaci, tak i práci v interiéru (na zdi, nábytek,...
Golden Glazing Liquid saténový – různé velikosti

Golden Glazing Liquid saténový – různé velikosti

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena od: 326 Kč

Glazurovací médium pro aplikaci s akrylovými barvami. Prodlužuje dobu schnutí, takže se s barvou dá výrazně déle pracovat. Je vhodné jak pro uměleckou aplikaci, tak i práci v interiéru (na zdi, nábytek,...
Golden 3910 medium GAC 900 – různé velikosti

Golden 3910 medium GAC 900 – různé velikosti

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena od: 449 Kč

Médium pro akrylové barvy vhodné ke zlepšení vlastností při práci na textil. Barvu dělá jemnější na dotyk, textil je pružnější a lze jej běžně prát. Míchejte přimo do barvy (ideální použití s barvami...
Lascaux 2031 Medium 1 Gloss – různé velikosti

Lascaux 2031 Medium 1 Gloss – různé velikosti

Výrobce: Lascaux

Dostupnost: Skladem

Cena od: 249 Kč

Lesklé bezbarvé médium pro akrylové barvy. Zvyšuje transparentnost, je světlostálé a nestárnoucí. Lze použít také jako závěrečný lak (pro tento účel nařeďte vodou 4:1). Doporučujeme také pro glazování...
Lascaux 2032 Medium 2 Matt – různé velikosti

Lascaux 2032 Medium 2 Matt – různé velikosti

Výrobce: Lascaux

Dostupnost: Skladem

Cena od: 249 Kč

Matné bezbarvé médium pro akrylové barvy. Zvyšuje transparentnost, je světlostálé a nestárnoucí. Lze použít také jako závěrečný lak (pro tento účel nařeďte vodou 4:1). Doporučujeme také pro glazování...
Lascaux 2033 Medium 3 Satin – různé velikosti

Lascaux 2033 Medium 3 Satin – různé velikosti

Výrobce: Lascaux

Dostupnost: Skladem

Cena od: 249 Kč

Saténové bezbarvé médium pro akrylové barvy. Zvyšuje transparentnost, je světlostálé a nestárnoucí. Lze použít také jako závěrečný lak (pro tento účel nařeďte vodou 4:1). Doporučujeme také pro...
Lascaux 2041 Verdicker – různé velikosti

Lascaux 2041 Verdicker – různé velikosti

Výrobce: Lascaux

Dostupnost: Skladem

Cena od: 234 Kč

Přípravek slouží k zachování konzistence barev i při silném naředění vodou. Dodává barvám pastózní, máslovou konzistenci. Zachování správné konzistence umožňuje provádění hladkých tahů štětcem,...
Zhušťovadlo akrylových barev – různé velikosti

Zhušťovadlo akrylových barev – různé velikosti

Výrobce: Schmincke

Dostupnost: Skladem

Cena od: 235 Kč

Pastózní přísada do akrylových barev od německého výrobce Schmincke zhušťující konzistenci.
Fabric medium Liquitex 118ml pro malbu na textil

Fabric medium Liquitex 118ml pro malbu na textil

Výrobce: Liquitex

Dostupnost: Skladem

Cena: 315 Kč

Medium vytvořené pro lepší použití akrylových barev na textilní povrchy. Samotný akryl není pro přímou aplikaci ideální - je příliš hustý, po zaschnutí příliš tvrdý, apod. Při použití Fabric media je však...
Perleťové medium Liquitex professional 237ml

Perleťové medium Liquitex professional 237ml

Výrobce: Liquitex

Dostupnost: Skladem

Cena: 496 Kč

Medium s třpytivým "iridescent" efektem vhodné pro akrylové barvy. Je bezbarvé a míchá se přímo do barvy (v poměru podle toho jak výrazně třpytivou barvu chceme). Má konzistenci podobnou soft body...
Lesklé medium pro akryl Pébéo 75ml

Lesklé medium pro akryl Pébéo 75ml

Výrobce: Pébéo

Dostupnost: Skladem

Cena: 129 Kč

Medium pro ředění akrylových barev s lesklým efektem. Upravuje hustotu a výraznost barev méně než voda. Vyrábí francouzská značka Pébéo. Před použitím dobře protřepat.  Nenalezli jste zde odpověď...
Lesklé medium pro akryl Pébéo 1000ml

Lesklé medium pro akryl Pébéo 1000ml

Výrobce: Pébéo

Dostupnost: Dočasně nedostupné

Cena: 685 Kč

Medium pro ředění olejových barev s lesklým efektem. Upravuje hustotu barvy podobně jako terpentýn, avšak nemá tak výrazný zápach a nechává odstínům jejich výraznost.   Nenalezli jste zde...
Golden 3910 medium GAC 100 – 237ml

Golden 3910 medium GAC 100 – 237ml

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena: 426 Kč

Lesklé tekuté translucentní medium vhodné pro ředění akrylových barev a zvýšení jejich flexibility. Je také vhodné pro vlastní výrobu akrylových barev. Doporučujeme používat v kombinaci s barvami Heavy...
Golden 3920 medium GAC 200 – 237ml

Golden 3920 medium GAC 200 – 237ml

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena: 426 Kč

Husté tekuté médium na akrylové bázi pro ředění barev před aplikací na neporézní povrchy. Zasychá do tvrdého neflexibilního akrylu. Vhodné pro ředění akrylových barev a zvýšení jejich tuhosti. Lesklý...
Golden 3940 medium GAC 400 – 237ml

Golden 3940 medium GAC 400 – 237ml

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena: 449 Kč

Médium pro textil a látky, vhodné pro posílení struktury a přípravu před nanesením akrylové barvy. Můžete použít na plátno před nanesením podkladu či šepsu (stáhne a zesílí povrch plátna). U textilu je...
Golden 3910 medium GAC 500 – 237ml

Golden 3910 medium GAC 500 – 237ml

Výrobce: Golden

Dostupnost: Skladem

Cena: 426 Kč

Lesklé médium pro tekuté akrylové barvy Golden Fluid. Zvyšuje tvrdost a zároveň flexibilitu zaschnutých barev, celkově je dělá více odolnějšími. Na dotek barva také méně lepí. Nenalezli jste zde...
Lascaux 2048 Acrylemulsion D 498-M 1l

Lascaux 2048 Acrylemulsion D 498-M 1l

Výrobce: Lascaux

Dostupnost: Skladem

Cena: 1 266 Kč

Čistá akrylátová disperze nejvyšší kvality, zasychá do transparentního, vodostálého filmu. Má vynikající povětrnostní odolnost, je stálá na světle, odolná proti stárnutí. Obsahuje substance (smáčedla,...
Gel pro akrylové barvy Schmincke special 300ml - 50560

Gel pro akrylové barvy Schmincke special 300ml - 50560

Výrobce: Schmincke

Dostupnost: Skladem

Cena: 528 Kč

Gel / medium pro akrylové barvy. Dodává jemný krémový efekt, zpomaluje schnutí, zvyšuje lesk a transparentnost. Celkově zvyšuje "flow" (jemnost barvy, to jak se mezi sebou mísí) a barvy po přidání média...
 
1 3 |

Jak malovat akrylovými barvami

 

Pokud s malbou začínáte, tak právě akrylové barvy by pro vás mohly být to pravé. Malba s nimi je relativně jednoduchá, není třeba velkého množství příslušenství a dají se sehnat zpravidla levněji než barvy olejové. Na trhu je mnoho druhů a značek akrylových barev, od základních barev ve studentské kvalitě až po profesionální umělecké barvy. 

Ve spolupráci s Procesisty jsme si pro vás připravili velký test akrylových barev z naší nabídky. Testovali jsme barvy střední kvality a cenové kategorie a pro test jsme určili pouze primární odstíny vybraných výrobců. Podívejte se na video.

Co je to akrylová barva

Pojem akrylová barva se používá pro barvy na bázi polyakrylové pryskyřice (tj. chemicky vyráběném pojivu), smíchané s barevným pigmentem. Pro začátek si při práci s akrylem vystačíme pouze s vodou, kterou lze barvy ředit a očistit štětce od barvy. Po zaschnutí jsou barvy voděodolné. Výhodou např. oproti olejovým barvám je absence zápachu a zdraví škodlivých látek v prostoru. Klíčovou vlastností je rychlé schnutí, obvykle již v řádu desítek minut.

Obecně se dá říct, že se jedná o rychlou malbu. Na rozdíl od oleje tak máme obraz hotový za jeden den a není třeba čekat na zaschnutí jedné vrstvy několik hodin až dní. Po zaschnutí můžeme barvy přemalovat další vrstvou. Tou buď předchozí vrstvu zcela zakryjeme, nebo horní vrstvu naneseme pouze "lazurní", kdy je přes novou vrstvu ta původní vidět. Lazuru vytvoříme jednoduše větším naředěním akrylové barvy vodou či médiem. Jednotlivé odstíny mezi sebou můžeme míchat dle libosti (kombinovat lze i různé typy a značky). Pokud potřebujeme namíchaný odstín použít i později na další malování, doporučujeme jej uchovat v menší uzavíratelné mističce (v opačném případě barva na vzduchu uschne a nelze ji už znovu použít).

Častým dotazem je, jak dlouho barva a výsledná malba vlastně vydrží. Samozřejmě záleží na prostředí a způsobu zacházení s dílem. Trvanlivost barvy je všeobecně uváděna v rozmezí 30 – 50 let. Pro delší uchování malby doporučujeme nanést finální lak, který chrání před nečistotami a vyblednutím barev. V nabídce jsou zpravidla tři varianty: matný, lesklý a saténový (nabídka laků).

Základní vlastnosti barev

Vzhledem k tomu, že je dnes na trhu velké množství značek, druhů a složení akrylových barev, je třeba si pohlídat některé vlastnosti, podle toho, jak a co chceme malovat. U kvalitnějších uměleckých barev jsou tyto vlastnosti zpravidla uvedeny u každého odstínu zvlášť. Kryvost znamená, jak moc je barva krycí nebo naopak transparentní (průhledná), světlostálost označuje schopnost barvy odolávat dennímu světlu a vlivu UV, u hustoty záleží zejména na preferencích a zvolené technice malby a nakonec pigment. Každý pigment má své specifické vlastnosti a na kvalitnějších barvách bývá vždy uvedený - najdeme jej pod značkami jako "PW6" či "PB15:1". Většina zásadních informací by měla být zaznamenána na etiketě tuby, včetně názvu odstínu a kódu použitého pigmentu. 

Varianty akrylových barev

Nejrozšířenějším druhem akrylů je polo pastózní barva v tubě, sklenici nebo kelímku. Barva je určená pro malbu na plátno, ale i další materiály. Pokud je barva velmi hustá, zředíme ji vodou nebo médii. Pro nabírání barvy z větších nádob dobře poslouží malířská špachtle.

Akrylový inkoust je více zředěná akrylová barva, uzpůsobena plynulému používání násadkových per, markerů nebo airbrush pistolí (nanášení barvy v proudu vzduchu). Oproti přírodním barevným tuším a inkoustům mají syntetické akrylové inkousty výraznější odstíny a větší kryvost. Inkousty se mezi sebou dají kombinovat pouze pokud jsou na akrylové bázi. Po zaschnutí jsou voděodolné, stejně jako klasická akrylová barva (nabídka akrylových inkoustů). 

Vinyl-akrylové barvy obsahují pružný vinyl, který napomáhá při nanášení a dobře kryje. Jsou tedy vhodné na pružné a členité materiály, což ocení nejen modeláři. Barva po nanesení více odolává praskání a mechanické degradaci (nabídka vinyl akrylů). 


Akrylové barvy pro serigrafii (umělecký sítotisk) se nanáší na síto a opakovaně se s nimi tiskne přes síťovou šablonu. Jejich specifická viskozita (tekutost barvy) zanechává okem nepostřehnutelný barevný film na papíře a jiných materiálech (nabídka sítotiskových barev). 

Na trhu uměleckých a kreativních potřeb najdeme i akrylát ve spreji. Sprej je ideální pro jednolitý a rovnoměrný nástřik barvy. Tvar finálního střiku je ovlivněný typem zvolené trysky. Trysky je nutné čistit vodou, aby nedošlo k ucpání. Oproti syntetickým sprejům jsou ty akrylové vhodné i pro použití v interiéru. Více se o použití barev ve spreji dozvíte v článku Graffiti, sprejování (nabídka sprejů). 

V poslední době se staly velmi oblíbenými i akrylové barvy na textil, které jsou po zažehlení do látky voděodolné a tu lze dále prát v pračce. Ředí se vodou a jejich aplikace je jednoduchá pomocí štětce, spreje, tisku, apod. V nabídce jsou barvy už připravené pro aplikaci na textil nebo je lze pomocí speciálního média vyrobit z jakékoli akrylové barvy. Více o malování na textil najdete v tomto článku (nabídka produktů k malování na textil).

Kompletní nabídku akrylových barev najdete zde

Mohu si vyrobit vlastní akryl. barvu?

Výroba akrylové barvy od základu je poměrně složitá a příliš nedoporučujeme se do ní pouštět. Pokud byste to i tak rádi zkusili, můžete si vlastní odstín namíchat zjednodušeným postupem. Bude vám na to stačit již namíchaná báze pro akrylové barvy a malířský pigment (produkty pro výrobu barvy).

Techniky malby 

Pro malbu ve vrstvách se často využívá technika suchého štětce, tedy bez ředění barev vodou. Výhodou jsou sytější odstíny a viditelné plné tahy štětcem. Suchým štětcem nemusíme pouze barvy roztírat, ale můžeme je na podklad nanášet poťukáváním. To nám vytvoří jemnější hranice mezi barvami a celkovou odlehčenost obrazu. Pokud barvu zředíme vodou, jednotlivé vrstvy budou více transparentní. Následně budeme pokládat lazuru (tj. tenkou vrstvu barvy), která původní vrstvu nepřekryje plně a vytvoří nový odstín barvy přímo na plátně.

U akrylových barev dosáhneme nevídaných efektů, pokud budeme nanášet barvu štětcem do mokrého povrchu (tzv. mokré do mokrého). Akryl v tu chvíli připomíná techniku akvarelu, kdy se barva více rozpíjí a tvoří různorodě barevné mapy. Stejně jako u olejových barev můžeme i s akrylem vyzkoušet techniku pointilismu (neboli tečkování). V takovém případě používáme paletu základních barev, které se opticky mísí a vytváří nové barevné spektrum. Barvu lze na podklad nanášet i pomocí špachtle, ideálně pokud chceme docílit prostoru a textury v malbě. Špachtle se hodí spíš na větší formáty obrazů, tedy spotřeba barev je výrazně větší než za použití štětce. Špachtlí můžeme docílit i techniky sgrafita, tj. technika, při které do nezaschnuté vrstvy barvy vyrýváme ostrým předmětem motiv (nabídka špachtlí). Pro nanášení barvy lze použít i měkké materiály, jako jsou houbičky, molitanové a tupovací štětce, válečky, apod. (nabídka štětců).

Postup při malbě, plátna, štětce

Akrylovou barvou lze malovat na všechny možné povrchy. V případě, že se chystáme malovat obraz, nejčastějším podkladem bývá plátno natažené na blindrámu (tzv. "slepý" rám, který je schovaný pod plátnem). Rám sestavíme ze čtyř zakoupených blindrámů o dvou stejných rozměrech, které stlučeme jednoduše do sebe a přes ně pomocí speciálních kleští natáhneme plátno. K rámu ho připevníme ideálně sponkovačkou, případně hřebíčky. Plátno je vhodné před malbou natřít podkladovou barvou, tzv. šepsem nebo lze zakoupit už plátno našepsované. Šeps slouží k tomu, aby plátno neabsorbovalo více barvy, než je třeba a zároveň vytvoří hladký povrch, bez viditelné struktury plátna. Běžně je k dostání šeps bílý, černý a bezbarvý, akrylovou barvou jej lze jakkoliv natónovat. Plátna se vyrábí z různých materiálů, jako je hrubší juta nebo len, vhodné spíše na expresivnější, strukturovanější malbu. Pro precizní malbu tenkými lazurami se více hodí syntetika nebo nejčastěji používaná bavlna. Pokud byste si raději zakoupili hotové plátno, přejděte na nabídku hotových pláten. Malovat můžeme dále na dřevo, sololit, překližku nebo papír s vyšší gramáží (zakoupit lze samostatné listy nebo celý blok). 

Před malbou je vhodné si načrtnout tužkou nebo uhlem motiv, který se chystáme ztvárnit. To však samozřejmě není třeba v případě abstraktní malby, kde není kladen důraz na přesnost a konkrétní křivky. Přestože je plátno už našepsované, můžeme celý motiv přetřít lazurní barvou v jednom odstínu, což se nám může hodit pro další vrstvení barev. Akrylové barvy mícháme na paletě nebo je nanášíme přímo na plátno. Plastové palety mívají hlubší otvory na vodu a lépe se z nich odstraňuje barva. Případně lze použít i jednorázové papírové palety, které se nemusí umývat a jednoduše je po použití vyhodíme (palety).

Pro práci s akrylem vybíráme vhodné štětce v závislosti na zamýšleném motivu. Pro detailní malbu volíme spíše jemnější, které nezanechávají stopu. Pro hutnější texturální malbu jsou vhodné hrubší a pevnější. V nabídce najdeme štětce se syntetickým nebo přírodním vlasem. Každému může vyhovovat jiný materiál a typ štětců, proto je lepší nejdříve si štětec vyzkoušet a teprve poté dokupovat další. Obecně platí pravidlo mít spíše méně ale za to kvalitnější štětce než velké množství nekvalitních štětců, které po pár použití vyhodíme. Protože je nabídka různých tvarů, materiálů a kvality štětců velmi pestrá, doporučujeme si nechat při výběru poradit od zkušeného prodejce. Více o tom, jaké štětce jsou na trhu a který si vybrat, se dozvíte v článku Jak vybrat štětec (nabídka štětců).

Pro delší životnost štětců je podstatné, jak se o ně staráme. Zaschlou akrylovou barvu už z vlasu jednoduše nedostaneme, proto je dobré, aby štětce zůstávaly ve vodě, ne však příliš dlouho, aby nedošlo k trvalému ohnutí. Platí tedy pravidlo štětce po každé práci očistit od barvy, opláchnout a vysušit. Pro čištění štětců a odstranění barvy je vhodné používat speciální mýdla či čističe. Snažíme se při mytí nedotýkat prsty přímo štětin. Naneseme trochu mýdla do dlaně a krouživými pohyby třeme štětec o dlaň (u tuhých čističů můžeme štětec namáčet přímo do mýdla a barvu opláchnout). Postup opakujeme, dokud nedostaneme ze štětce většinu barvy. Nakonec štětec omyjeme pod tekoucí vodou a necháme volně osušit, ideálně ve svislé pozici štětinami nahoru. K čištění štětců doporučujeme tyto produkty.

Pokud malujeme na plátno, vyplatí se pracovat s malířským stojanem, na který si plátno připevníme. Více se dozvíte v článku Jak vybrat malířský stojan. Nabídku malířských stojanů najdete zde

Média pro akryl. barvy

Média jsou různé verze emulzí používaných při výrobě akrylových barev, kterými lze měnit vlastnosti barev, aniž by se snížila jejich kvalita. Zde nabízíme stručný popis nejčastěji používaných médií a návodu, jak s nimi pracovat.

Pokud chceme mít barvu více tekutou ale přitom ponechat její kvalitu a vlastnosti, použijeme média na akryl. Některá z nich pomáhají dodat akrylovým barvám i více lesku, můžeme je přimíchat přímo do barvy nebo natřít celou malbu až na závěr (taková média slouží zároveň jako finální lak). Samotný lak se používá také pro ochranu hotové malby, kterou chrání před UV zářením a nečistotatmi. Dostupné jsou laky buď tekuté, které se nanáší štětcem, nebo ve spreji. Podle požadovaného tónu můžeme volit mezi lakem lesklým, saténovým a matným (nabídka laků).

Jak jsme se již dozvěděli, akrylové barvy sami o sobě zasychají poměrně rychle. To bývá problém, když potřebujeme s barvou pracovat o něco déle. V tomto případě můžeme do barvy přimíchat tzv. zpomalovač schnutí (retardér), který dobu schnutí prodlouží až o několik hodin. Retardéry jsou tekuté nebo gelové. Prodloužení schnutí se liší dle značky a množství retardéru, které do barvy přidáme – to by však nikdy nemělo překročit +- 30% (retardéry).

Pro techniku pouringu použijeme médium, které akrylové barvy velmi zředí a umožní jejich "lití" po plátně. Více o pouring technice se dozvíte v tomto článku

Kdo chce dát barvě trochu více lesku a třpytu, může si do akrylu přimíchat perleťová a třpytková média (produkty). 

Krakelování je tvorba prasklinek v malbě. Často se tak hodí, když chceme docílit "starého efektu" u malby. Další médium pro tento efekt je stárnoucí lak, který dodá malbě jemné zažloutnutí (produkty).

Pro dosažení struktury a 3D efektů v malbě je vhodné použít modelovací pastu a různé strukturovací gely. Média přimícháváme přímo do barvy nebo naneseme nejdříve na daný povrch, necháme zaschnout a až poté přetřeme akrylovou barvou. Pasty a gely mohou být hladké ale i různě hrubé, s příměsí například písku, skleněných kuliček nebo malých krystalků. Pro nabídku past přejděte na náš e-shop.

Věříme, že jsme vám v tomto článku poskytli potřebné informace pro vaši práci a brzy se do této krásné techniky pustíte. Přejeme vám hodně štěstí při tvorbě a příjemně strávený čas s akrylovými barvami.
 

Artikon 1996-2024 Cookies | Sunlight systems - tvorba e-shopů

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.