Zavrit

Nejčastější zákaznické dotazy

Jak poznám, že je konkrétní produkt opravdu skladem?

Pro ověření si rozklikněte zboží a najděte si kolonku "Dostupnost". Pokud se tam nechází zelený nápis "Skladem", pak máme opravdu zboží u nás - není ani u dodavatele ani někde na cestě - leží přímo u nás ve skladu, kde je připravené k odeslání. V případě potřeby rychlého dodání objednávky doporučujeme objednávat pouze produkty skladem.

Pokud dnes objednám, kdy mi zásilka přijde?

Doba dodání se může lišit dle objednaného zboží a vybrané dopravy, avšak obvyklé je odeslání objednávky do druhého pracovního dne. Pokud nám potvrzená objednávka dorazí do 10 hodin dopoledne, zpravidla ji ještě stihneme vychystat ve stejný den. U zásilek s platbou předem prosím pamatujte, že musíme nejprve obdržet platbu, než můžeme vše zprocesovat.

Kde mohu sledovat stav své objednávky?

Ohledně všech zásadních změn v objednávce jako je její potvrzení, odeslání, apod. informujeme automatickými emaily. Průběžný stav mohou registrovaní zákazníci sledovat také po přihlášení v sekci "Můj ateliér". Tam umožňujeme i dodatečné stažení faktury a zpětný náhled objednávky. Jakmile předáme zásilku kurýrům, doporučujeme sledovat postup balíku přímo v systému přepravce - odkazy najdete zde.

Je možné vytvořit objednávku i na kamenné prodejně?

Pro zákazníky, kteří nejsou tak schopni s internetovým nákupem je samozřejmě umožněn nákup z našich poboček. Je to ideální volba, pokud na prodejně požadovaný produkt nenajdete - rádi Vám ho tam dovezeme. Jakmile bude pro Vás připravený, informuje Vás emailem. Seznam našich poboček najdete zde.

Kde se dá zboží reklamovat?

Nejjednodušší je požkozené zboží zaslat zpět na naši adresu, vyřídit ale vše můžete i na našich kamenných prodejnách. Potřebné informace k reklamacím máme vypsány zde.

Jak fungují dárkové poukazy? A jak dlouhou mají platnost?

Poukazy máme buď ve formě fyzické (tištěné) nebo online (zasílané emailem). Výhodou online poukazů je rychlejší zaslání a s tím spojená absence poštovného. Uplatnění probíhá na základě specifického 16-místného kódu, který se váže ke každému jednomu poukazu. Nákup i užití je pak možné na všech pobočkách i eshopu - není třeba držet se místa nákupu. Platnost je standardně 1 rok, avšak na požádání umožňujeme akceptaci i po delší době.

Kde mi s výběrem zboží někdo poradí?

Pokud s tvorbou úplně začínáte, doporučujeme jako první absolvovat nějaký kurz (námi doporučené najdete zde) nebo se intenzivněji věnovat základům dané techniky. U nás Vám pak rádi poradíme s podrobnějšími dotazy nebo otázkami na konkrétní produkty. Nejlepší poradenství najdete při osobní návštěvě našich prodejen, pokud to máte daleko, můžeme asistovat na emailové adrese info@artikon.cz

Kam mohu donést obraz k zarámování?

Jednoduše na kteroukoliv naši kamennou prodejnu (seznam zde). Tam s Vámi vybereme vhodný rám, uděláme kalkulaci a poradíme se vším potřebným. Vzhledem k indiviuálnímu přístupu není možné nabírat zakázky přes internet.

 

 

Ohledně jakýchkoliv dalších dotazů nám můžete napsat na info@artikon.cz

Artikon 1996-2022 Cookies | Sunlight systems - tvorba e-shopů

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.